Біздің уақыт – ғылым мен техниканың үлкен жетістіктері, тамаша жаңалықтардың уақыты. Міне, бүгінгі күні кітап басқа жоғары технологиялық байланыс құралдарына қатысты өз орнын біршама жоғалтып алды. Көбісі кітап оқуды тоқтатты, өйткені ақпаратты басқа жерден алуға болады. Сондықтан бастауыш сыныпта «Мен кітап оқыдым – басқаға сыйла» тақырыбында сынып сағатын өткізу туралы шешім қабылданды.
Мақсаттар:
1. Балаларды жастайынан кітап оқуға баулу.
2. Мектеп оқушыларының кітапқа деген тұрақты қызығушылығын ояту, кітаппен жұмыс істеудің бастапқы дағдыларын қалыптастыру, балалардың кітапқа деген оң көзқарасын ояту.
3. Балаларды көпшілік алдында сөйлеуге, сенімді ұстауға, мәнерлі сөйлеуге үйрету.
4. Балалардың есте сақтау қабілетін өлең, проза мәтіндерімен байыту, кітапқа ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
Сынып сағаты кітап туралы жұмбақ айтудан басталды, қайсысын тапса, балалар іс-шараның тақырыбын білді. Шара барысында балалар кітап туралы мақал-мәтелдер айтты, кітаптың біздің кітапханалар мен кітап дүкендеріне жету үшін қандай қиын жолды басып өткенін білді. Балалар ойын түрінде кітаппен жұмыс істеу ережелері туралы білімдерін бекітті. Одан кейін балалар сайыстардан тұратын кітап викторинасына қатысты. Сынып сағатының соңында әрбір оқушы кітаптан үндеу жазылған жадынама алды. Сынып сағатының барлық кезеңдері сабақтың берілген тақырыбы мен мақсатына бағындырылған өзара байланысты және өзара байланысты болды. Сабақтың әр кезеңінде әрекет түрін өзгерту бір әрекет түрімен шаршауды болдырмауға мүмкіндік берді. Балалардың сабақтағы іс-әрекетін талдай отырып, олардың танымдық белсенділік танытқанын, тақырыпқа шынайы қызығушылық танытқанын, іс-әрекетті белсендіру әдістеріне эмоционалды түрде әрекет еткенін, білімдері мен дағдыларын пайдаланғанын атап өткім келеді. Олар қызығушылық танытты, зейінді, ұйымшыл болды. Бала жанының мейірімі, білуге құмарлығы сабақ бойы, сабақтың практикалық бөлігінде сезілгені балаларды қуантты.