Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н. Ә.Назарбаев өзінің халыққа Жолдауында: "Біз әркімнің ар-намысын, қадір-қасиетін және беделін бағалайтын, жоғары мораль, этикалық стандарттар мен рухани құндылықтар бар қоғам құруға тиіспіз", - деп атап өтті. Өскелең ұрпақты адамгершілік-рухани тәрбиелеу мен тәрбиелеудің басым маңыздылығын күшейтуге бағытталған "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының жалпы мақсаттары осы Талаптармен ұштасады. 2-13 ақпан аралығында біздің мектепте "Бөбек" балалар қорының негізін қалаушы және президенті, "өзін - өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы, Қазақстан Республикасының Бірінші ханымы Сара Алпысқызы Назарбаеваның туған күніне арналған "махаббат пен шығармашылық педагогикасы" тақырыбында онкүндік өткізілді. Онкүндік аясында мектепте, сабақ және сабақтан тыс уақытта түрлі іс-шаралар өткізілді. Мұғалімдер онкүндікті өткізуге үлкен жауапкершілікпен қарады. Мектеп оқушылары іс-шараларға белсенді қатысты, өйткені "өзін-өзі тану" пәні балаларға өзін, айналасындағыларды жақсы білуге және қоршаған ортаға түсіністікпен қарауға көмектеседі. "Өзін-өзі тану" апталығының ашылуы 2 ақпанда "балаларға берілген жүрек"тұсаукесерін көрсетуден басталды. Презентацияларды көрсету барысында оқушылар С. А. Назарбаеваның өмірбаянымен танысты. 3 ақпан күні 1-сыныпта "Радуга настроения" атты ашық сабақ өтті. Сабақта балалар эмоциялардың маңыздылығын және олардың басқаларға әсерін ашты. Оқушылар бір-біріне жағымды эмоциялар беріп, жылы сөздер айтты. Сабақ соңында балалар: "жақсы көңіл-күймен бөлісу керек!». Іс-шара оң толқынмен өтті. Келесі іс-шара мектепалды сыныпта "қамқорлық жасай білу" әңгімелесу түрінде өтті. Балалар бір-біріне өздерінің жақын адамдарына қалай және қандай қамқорлық көрсететіні туралы өте белсенді және эмоционалды түрде айтты. Мұғаліммен бірге оқушылар түрлі жағдайларды ойнап, "қамқорлық"түсінігін нығайтатын ойындар ойнады. 5 ақпанда 1 сынып оқушылары сынып жетекшісімен бірге "Мейірімділік әлемді құтқарады"коллажын жасады. Коллаж жасауға кіріспес бұрын әңгіме жүргізілді, оның барысында оқушылар "мейірімділік" ұғымын қайталап, жақсы істер мен әдептердің мысалдарын келтірді. Оқушылардың жұмысы әдемі және жарқын болды. 4 сынып оқушылары "Алтын жүрек анамыз"атты мәнерлеп оқу сайысында әсерлі және әсерлі өлеңдер дайындады. Бексеитова л. және 9 ақпанда 2-сыныпта "дос болуды үйренеміз"атты ашық сабақ өткізді. Сабақтың мақсаты "шынайы достық"ұғымын түсіну арқылы оқушылардың өмірдегі махаббат құндылығын түсінуін тереңдету болды. Сабақта балаларға шынайы достық туралы түсінік қалыптастыруға көмектескен түрлі өмірлік жағдайлар, мақал-мәтелдер талқыланды. Әр бала достық пен нағыз досының қасиеттері туралы өз пікірін білдірді. Содан кейін балалармен "аяғын суламаңыз" жаттығуы өткізілді, ол басқаларға көмектесуге бағытталған. Оқушылар үш дос туралы әңгіме тыңдағаннан кейін достықтың құндылығын талқылады, содан кейін шығармашылық жұмыстар орындалды: "ромашкалар планетасы", "Достық үйі". Сабақ соңында балалар "нағыз дос"әнін орындады. Іс-шара белсенді ритмде өтті, барлық балалар сабақта үлкен қызығушылықпен жұмыс істеді, және ол жағымды толқында қуаныш шеңберімен аяқталды. 10 ақпанда 4-сыныпта "ар-ождан туралы ғылым"атты ашық сабақ өткізілді. Іс-шара "орманға серуен" оң көңіл-күймен басталды, соның арқасында оқушылар сабақтың тақырыбын ашты. Іс-шара барысында балалар нақыл сөздер мен әңгімелерді тыңдап, мультфильм көрді. Әр әңгімеден кейін оқушылар кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талқылап, өз пікірлерін білдірді. Алған білімдерін бекіту үшін оқушылар "ар-ождан деген не"әнін тыңдады. Сабақ жақсы өтті және Цицеронның "адамның ең маңызды безендірілуі – таза ар-ождан" және бір минуттық үнсіздікпен аяқталды. Іс – шаралар қатарын "Мейірімділік-адамның жүрегін жылытатын күн"мейірімділік сабағы жалғастырды. Іс-шараның мақсаты: Балалардың мейірімділік туралы түсініктерін кеңейту, балалардың адамдарға деген жақсы қарым-қатынасын тәрбиелеу. Сабақта оқушылар мейірімділік туралы мақал-мәтелдерді еске алды. Әр оқушы "мейірімділік деген не?». Сабақ соңында балалар шарлармен өткен іс-шаралар үшін есте Сақтағанның бәрін жазды. Содан кейін шарларды себетке бекітіп, әуе шарының ұшуына көмектесті. "Өзін - өзі тану-махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің нәтижесі балаларға өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі тану, мектеп ұжымын біріктіру, эмоционалды тонусты көтеру, балалардың жағымды өзін-өзі бағалауын дамыту, тек сөзбен ғана емес, іс-әрекетте де мейірімділік танытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге үйрету болды.басқаларға мейірімді, сезімтал көзқарас. Онкүндік соңында мектеп оқушылары жүргізілген жұмыс туралы алған әсерлерімен бөлісті, тамаша сабақтары үшін мұғалімдерге алғыс айтып, "өзін-өзі тану" пәні адамға өзін табуға, өзінің ең жақсы қасиеттерін ашуға, өзінің қадір-қасиетін сақтауға және сөздің толық мағынасында әрқашан адам болып қалуға көмектеседі деген қорытынды жасады.